lauantai 15. lokakuuta 2011

Too much information

Innostuksen sain täältä. Tässä tulee 50+ asiaa minusta minuun.

1. Pottuvarpaani viereinen "etuvarvas" näyttää E.T:n tahtoo-kotiin-sormelta, eli on suhteettoman pitkä.
2. Poro on parasta. Kaikissa syötävissä muodoissa.
3. Omistan noin 200 luomea. Ne on ohjelmoitu valtaamaan vain naaman ja kädet.
4. Rakastuin manaatteihin 15 vuotta sitten yhden Avara luonto -jakson seurauksena.
5. Rakastan luonto-ohjelmien kertojien ääniä. Miehiä, naisia, niitä kaikkia!
6. Olen alkanu muistelemaan lapsuutta, nuoruutta, teineilyä..
7. ..ja miettimään vanhenemista, vanhuutta ja elämää noin yleensäkin.
8. En tykkää lakritsijäätelöstä.
9. Tykkään mehujäätelöstä. Paitsi en Twisteristä.
10. Lauta- ja korttipelit on parasta ajanviettoa.
11. Metsästän keltaisia haisaappaita.
12. Haluaisin pidellä käärmettä.
13. Olen skitsahtanu barbababoihin. Ahistaa ajatus että Iiro voi joskus tykätä Hämähäkkimiehestä tai jostaki muusta paskasta tyypistä.
14. Pelkään vieläki vähäsen hämähäkkejä.
15. Viherkasvit on minun heikkous. Haalin niitä. Vain muutama laji ei ole selvinny näissä oloissa.
16. En ole jouluihminen.
17. Nauran vieläki Frendien uusinnan uusinnan uusinnoille.
18. Moderni perhe on ehottomasti parasta viihdettä Frendien jälkeen.
19. On mielestäni ihme että pääsin ylioppilaaksi.
20. Tykkään väreistä.
21. Maalia ostaessa värisilmä kuitenkin pettää ja epäonnistun jokakerta!
22. Olen kökkö tietotekniikan kanssa.
23. Yritän kaivaa ittestäni esille liikunnallisen puolen. Kovin syvällä tuntuu olevan.
24. En ole koskaan lukenut Harry Potteria. Kirjan olen alottanu 3 kertaa mutta ei vaan lähe.
25. En ole vieläkään koskaan nähny siilia livenä.
26. Rakastan järjestystä, teoriassa. Käytännössä meillä on aina kaoottista.
27. En osaa ääntää englanninkielisia sanoja oikein.
28. Mulla jäpittää suussa vieläki yksi maitohammas.
29. En pysty kattomaan kauhuelokuvia
30. Muutama Stellan kipale saa minun kyynelkanavat tulvimaan.
31. Maistelen hedelmäosaston uutuuksia ja erikoisuuksia.
32. Muistan ekakerran kun söin homejuustoa. Kotipizza, Kemijärvi.
33. Meinaan panostaa ja ostaa Nokian uuden 20€ puhelimen. Se on just mulle tehty.
34. Käyn aika usein kirjastossa.
35. Olen syöny 30 mandariiniä puoleentuntiin. Tyhmä veto jossa ei ollu rahapalkintoa.
36. En tykkää kahvin enkä kaljan mausta.
37. En osaa kertoa vitsejä kunnolla.
38. Olen kauan halunnu silmälasit mutta näkökykyni on liian vahva.
39. Olen ollu lukioaikoihin koukussa Tetrikseen. Sitä kesti 2 viikkoa.
40. Tykkään pilkkimisestä. En vain ole jaksanu raahautua jäälle pitkään aikaan.
41. Englanninkielinen nimeni ala-asteella oli Mary.
42. Suurkulutan Escadan Taj Sunsettia. Se on niin hyvän hajunen haisuvesi!
43. Istuin 2 tuntia kaapissa itkemässä kun äiti leikkas mulle "vahingossa" potan. Olin silloin 13.
44. Saan joskus naurukohtauksia jotka eivät lopu tarpeeksi nopeasti.
45. Unohdan usein ostaa shampoota! Hoitoainetta on aina mutta viimeksikki pesin hiuksia viikon suihkugeelillä.
46. Mulla on näkömuisti. Voin kertoa ettei auta historian kokeessa jos muistaa vain kuvat...
47. Olen allerginen vain yhdelle ainesosalle jota käytetään penisiliinissä.
48. Diggaan Roman Schatzia. Charrrmikas miez.
49. Inhoan pimeällä ajoa.
50. Mielestäni Don´t Push The River on ehkä paras elokuva ikinä. Pulkkinen on!
+ syön harvoin leipää. Jugurttia ja viiliä kuluu sitäki enemmän.

5 kommenttia:

Nina kirjoitti...

Sama juttu tuon Tetrishomman kanssa, lukioaikoihin myös. Näin siitä jopa unia. En oo sen jälkeen uskaltanu pelata.

Anonyymi kirjoitti...

Siiliä en oo pitkään aikaan nähny mutta jos nyt tänne tulet käymään niin käydään jostain lehtikasasta kaivamassa että pääset näkemään.. Siilit on IHANII!
-Inka

Anu kirjoitti...

Nina: Mulla ne ei tullu uniin mutta ko katoin telkkarista ohjelmia joissa on tekstitys niin mietin että tuohonki sanaan menis sen ja sen muotonen pala.. FREEKY!

Inka, mie en ihan tuolla verukkseella jaksa sinne asti matkustaa. :) Hyvä yritys silti.

Nina kirjoitti...

Hahah :D

ParempiPuolisko kirjoitti...

Minäki näin ihka nsimmäisen elävän siilen vasta tänä keväänä Kaikki aiemmat on ollu vähemmän vikkeliä :/